miércoles, abril 17, 2013

A KISS TO BUILD A DREAM ON (∑π)

Creo que he supervivido gracias a los besos. Mi madre aunque me cuidó esplendorosamente bien, me hizo todo lo que sabía, no era muy besucona, al contrario que mi padre que lo era en exceso. No me preguntéis como lo resolvían entre ellos porque realmente no lo sé. Yo creo que heredé algo de mi padre. Mi familia extendida siempre no hemos dado besos, y lo seguimos haciendo cada vez que nos encontramos. Digamos que me gustan los besos. Cuando me hice adulto le he concedido importancia, incluso entre amigos varones. A esto último me han ayudado mis amigos musulmanes. Creo que en el amor he dado cuenta de ello. Ahora, se mejor que nunca que los besos son muy importantes. Hay que reinvidicarlos como modelo social y terapeútico (Hasta tal punto llega la cosa que me inventé la de los bersos).
Hablando de besos, el otro día me refirieron la canción A Kiss to Build a Dream On  (Un beso para construir un sueño) interpretada por Louis Amstrong. Un beso para construir un sueño, para construir la vida diría yo. Dice la wikipedia que "is a song composed by Bert Kalmar, Harry Ruby and Osca Hammerstein II in 1935".
Give me a kiss to build a dream on / And my imagination will thrive upon that kiss / Sweetheart, I ask no more than this / A kiss to build a dream on / Give me a kiss before you leave me / And my imagination will feed my hungry heart / Leave me one thing before we part / A kiss to build a dream on / When I'm alone with my fancies...i'll be with you / Weaving romances...making believe they're true / Give me your lips for just a moment / And my imagination will make that moment live / Give me what you alone can give / A kiss to build a dream on (instrumental break)
Que barbaridad! Gracias, me gusta, para cuantas cosas sirve un beso, yo quiero dar y recibir besos como estos.


IMAGEN: Purification detail, Fernando Jaramillo

4 comentarios:

Anónimo dijo...

余分なグローため
にはリップクリームの低下を
適用することができる

Feel free to surf to my site; ミュウミュウ アウトレット

Anónimo dijo...

Cocchia makes the necklines low and draws attentions to a sporting femininity.
The haute couturiers do infrequently carry women's the world of golf fashions. Those were the Nike air jordan shoes that developed it all. As a result, that we can have decent energy to go on climbing slopes. http://www.jewelrystorewholesale.com/forum/index.php?a=member&m=3257

My web blog; air max sklep

Anónimo dijo...

Or performed you prefer generally Adidas trademark couple
of lined logo? The AJKO models had customized colors and activities that made these products stand
out. Various types of Nike shoes should aid you
to enjoy your ultimate sports activities. It goes from turning
out to be a major incident to a main new exciting mission.

http://www.spiral2pp.eu/author/DrewElrod

Anónimo dijo...

Great post but I was wanting to know if you could write a
litte more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!

Have a look at my homepage ... travel